BAC

47 de comentarii:

  1. E tarziu sa invat acum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu este. Urmărește cele 14 animații, în ordine de la 1 la 14!

      Ștergere
  2. Nu puneti si niste informatii pentru subunitatile si unitatile de relief din Romania,pe care va trebui sa le comparam?? Asemenari,deosebiri? Mulutmesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus aici:
      http://geografilia.blogspot.ro/2016/08/unitatile-majore-de-relief-din-romania.html

      Ștergere
  3. Buna ziua am si eu promele la sub 1-2 E nu ma descurc la cauze ?Imi puteti spune unde sa gasesc ceva in legatura cu pct E .Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. În orice manual de clasa a XII-a. Parcurgeți textul lecției cu pricina și la sfârșit veți putea răspunde

    RăspundețiȘtergere
  5. buna seara.care ar putea fi o cauza a ponderii mari a imigrantilor din germania?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. - Natalitatea foarte scăzută a populației germane;
      - Economie foarte dezvoltată care necesită forță de muncă, acoperită de imigranți;
      - Politica permisivă a autorităților privind imigrația;

      Ștergere
  6. buna seara.cum pot sa interpretez corect tabelele si graficele de la subiectul 3? nu stiu sa scriu valoarea exacta mereu dau in pus sau in minus si mereu pierd la acest punct.ne lasa cu rigla la bac?

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc enorm pentru acest ajutor pe care ni-l oferiti! Am invatat mai mult de pe blogul dumneavoastra decat de la profesorul de la clasa. Tot respectul pentru efortul depus, va multumesc inca odata si va doresc toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. In primul rand, vreau sa va multumesc pentru munca dumneavoastra! In cateva zile de cand invat de aici simt ca am acumulat mai multe cunostinte decat intr-un an de liceu.
    Lucrand din cele 100 de variante, am gasit urmatoarea problema : Prezentati o cauza care explica prezenta, la aceeasi latitudine, a padurilor in Norvegia si a ghetarilor in Groenlanda. Ati putea sa ma lamuriti? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prezența pădurilor în Norvegia dovedește existența unui climat mult mai blând aici față de Groenlanda. Acest fapt se datorează Curentului Cald al Altanticului de Nord care scaldă coastele vestice ale Norvegiei.

      Ștergere
  9. Acest site este extraordinar! Ma ajuta foarte mult,ii multumesc celui ce s-a gandit la absolventii ce sustin bacul la geografie !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua ! Am avut azi proba de bac la geografie și am o nelămurire in legătură cu punctul D de la subiectul III unde am avut de facut trei deosebiri intre podisul moldovei si grupa parang retezat,am facut cele trei deosebiri totul in regula insa in loc sa scriu podisul moldovei am scris campia moldovei o sa ma depuncteze mult pentru asta ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua!Ma ajutat foarte mult site acesta si cele 100 de variante,nota la geografie este 8.88. Va multumesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua, Unde se afla lacul Bucura?

    RăspundețiȘtergere
  14. Mulțumesc că existați! Timp de o lună 3-4 ore pe zi am învățat (ca pentru școala de șoferi subiectele în dreapta și rezolvările în stânga) iar nota finală 9,05. Încă odată MULȚUMESC.
    Viorel
    Galați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere! Succes mai departe în viață!

      Ștergere
  15. Domnule profesor,puteti sa imi explicati ce sunt fiordurile?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Fiordurile sunt golfuri alungite, cu versanți foarte abrupți, uneori chiar verticali, specifice regiunilor nordice (pen. Scandinavă, Islanda, Scoția). Prezența lor aici este pusă pe seama ghețarilor din trecut (din pleistocen), care au erodat văile. După ce s-au topit ghețarii, nivelul oceanului s-a ridicat, apa invadând astfel fostele văi. Cel mai bine se observă pe țărmul Norvegiei, pe orice hartă a Europei. Poți căuta de asemenea pe google images: fjord sau fjorden.

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi puteti da pentru tarile mai importante ale Europei cate 2 unitati de relief si 2 orase din cadrul acestora?

    RăspundețiȘtergere
  18. Google pentru asta! Sau hărțile pe care le găsești în lista din această postare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu este târziu. Pentru început învață ”abecedarul”, adică harta Europei: să știi toate țările, capitalele, unitățile majore de relief. Apoi la România învață unitățile majore de relief, răurile principale și orașele-reședință de județ. Găsești materiale ajutătoare în lista din acest articol. Îmi poți adresa întrebări oricând. Succes!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  20. Buna seara. Imi puteti da un sfat cum sa invat si sa nu le mai incurc,in legatura cu puntele D si E?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să le tratezi în mod logic și să faci multe exerciții pe variantele publicate. De preferat ar fi să faceți exercițiile astea și la clasă cu profesorul. Dacă nu vrea, cereți-i asta! Fiți mai curajoși când e vorba de interesele voastre (nota de la bac și viitorul vostru)!

      Ștergere
  21. Buna :) la unitatile de relief din europa ..trebuie sa stim pentru bac toate caracteristicile/altitudine etc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Trebuie să știi vreo 3 unități de relief principale din fiecare țară și să știi caracteristicile generale doar pentru cele mai importante unități din Europa.

      Ștergere
  22. cat timp ar fi necesar pentru a putea acumula cunostiintele necesare luarii unei note bunicele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timpul necesar este începând de acum până la bac.

      Ștergere
  23. Este vreo animație cu resursele naturale din Ro ?

    RăspundețiȘtergere
  24. pentru subiectul 3 punctul C..intra doar tarile vecine ale Romaniei sau poate pica orice tara?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orice țară din Europa, probabil mai puțin cele mici (Letonia, Slovenia, Monaco etc.)

      Ștergere
  25. Credeti ca este tarziu daca ma apuc de abia acum de invatat pt proba la geogra ?

    RăspundețiȘtergere
  26. Dacă mă apuc acum de învățat am vreo șansă să iau bacalaureatul ?? ����

    RăspundețiȘtergere
  27. Aveti niste planse care sa ma ajute sa compar relieful din 2 tari? Eu unul de am gasit pe site-ul dumneavoastra.
    Si vreau sa va multumesc pentru munca depusa, este foarte util site-ul, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar harta cu unitățile majore de relief din Europa. Este a șaptea din listă.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...