Harta Americii de Sud desenată de o elevă de cls. a VII-a

          În pragul noului an școlar am cotrobăit prin cutiuța cu amintiri școlare și materiale didactice pentru a face puțină ordine. Mi-am amintit de o fostă elevă de cls. a VI-a de prin 2014, care a plâns de mama focului când luase un opt la geografie deoarece i-ar fi stricat media. I-am explicat foarte frumos că până la sfârșitul semestrului avea timp să ia suficiente note de zece încât să repare situația, ceea ce s-a și întâmplat.

Un an mai târziu, din proprie inițiativă, a desenat această hartă, pe care mi-a dăruit-o ca amintire. De mult voiam să o public pe blog...

Fig. 1. America de Sud. Autor: Oana Cionca, Șc. Gimn. „Ioan Grigorescu” Ploiești (2015). În realitate este chiar mai frumoasă decât poza pe care am reușit să o fac :(
___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

Ionuț Tudose
30.08.2019

2 comentarii: