Însemnări de pandemie

Pentru că o cititoare dorea feed-back în legătură cu punctarea activităților extrașcolare, menționez că metoda a avut succes și a fost primită bine. Am primit poze și povești de la toate clasele, după cum urmează:

- Cls. a VII-a: cca 40% dintre elevi;
- Cls. a VIII-a: cca 30%;
- Cls. a IX-a: cca 25%;
- Cls. a X-a: cca 30%;
- Cls. a XI-a: cca 15%;
- Cls. a XII-a: cca 10%;

Am descoperit elevi pasionați de munte și natură, muzee, documentare, lectură; elevi care fac sport sau sunt înscriși la tot felul de cursuri, fac voluntariat și se implică în diverse asociații; elevi care colectează selectiv deșeurile sau care au învățat să ducă bateriile și becurile în coșurile special amenajate; elevi care plantează arbori sau împărtășesc cu alții bucuria îngrijirii animalelor; elevi care s-au angajat și capătă astfel experiență de viață etc. O Românie tăcută și cuminte.

Mi-au plăcut toate mesajele primite, dar mai ales cele de mai jos, pe care le-am citit ca pe un fel de jurnal de pandemie:

„29 mar., 23:01
Pentru că am avut o săptămână foarte încărcată, aș vrea să vă prezint cele mai interesante lucruri din această săptămână: 
1. Pentru că am petrecut foarte mult timp la țară, am putut aduna toate sticlele de plastic, care s-au aflat în casă, pentru a le duce la reciclat. 


2. La un centru foarte apropiat și, în același timp, micuț de animale, îmi iau două zile din săptămână și stau câte 6-7 ore pentru a oferi atenție micilor suflete. Pe lângă această atenție dăruită lor, mereu donez cutii cu mâncare pentru câini, pentru pisici, semințe pentru păsări și chiar lucernă din grădina bunicii pentru iepuri. 
3. Cățelul din imagine se numește T-Rex și este puiul cățelului din imaginea anterioară, care tocmai a intrat în familia noastră, fiind adoptat. 


4. De aproximativ două săptămâni am cumpărat un copăcel, respectiv un cireș. Se pare că începe să se prindă.
5. În fiecare dimineață un guguștiuc trece pe la mine și ne-am făcut o rutină ca eu să-l hrănesc. Fiindu-mi milă de el că stătea în ploaie, ba un frig, am ales să-i cumpăr o căsuță pentru păsări. Văd că se bucură de ea, dar din păcate nu am putut să-l surprind în poză. 
6/7 aici sunt eu la studio pentru a înregistra o melodie de Paște, deoarece pe 8 aprilie voi avea înregistrări la o emisiune la Antena 1. 
8. Pe Netflix am găsit un documentar foarte drăguț despre păsări, și nu niște păsări normale, Cele dansatoare. Din păcate nu am cum să vă las un link, dar dacă aveți un cont de Netflix, vi-l recomand cu tot dragul. 

27 apr., 17:06 
În vacanță nu am vizitat prea multe locuri cum obișnuiam, din cauza pandemiei, dar am făcut câteva activități interesante care sper sa va placă și dvs.!
1. Am făcut o excursie cu prietenii prin pădurile Râșcovului. 
2. Am vizitat Grădina zoologică din Brașov.
3. Am vizitat sfinxul din Bucegi.
4. Am vizitat cetatea Râșnov.
5. Am trecut și pe lângă biserica Adormirii Maicii Domnului.
6. Am fost la matusa mea prin Gorj in pădure cu niște prieteni și am făcut un foc de tabără în miezul nopții. Am stat până pe la 3 noapatea și am încercat să facem un fel de “supraviețuire în pădure“.


7. Am fost și pe platourie de la Antena 1, “Acess direct”, pentru a filma ediția de Paste împreună cu echipa școlii ArtisClass/ArtistOne din care fac parte.
8. Un documentar foarte interesant cu Bear Grylls interactiv, prin care poți alege acțiunile pe care le face. Recomand 100%.”
___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

Ionuț Tudose
28.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu