Hartă bac Europa: orașe și regiuni industriale principale

          Am realizat această hartă pentru a veni în ajutorul celor care învață pentru bac. Probabil veți avea la unul din subiecte de precizat 3 orașe pentru un stat anume (nu am adăugat și capitalele). De asemenea, puteți observa pe hartă tipologia orașelor, după funcția economică (porturi, orașe industriale, stațiuni). Principalele regiuni industriale au fost și ele adăugate. Când învățați, coroborați această hartă cu harta statelor (dacă nu le știți pe de rost), cu a resurselor naturale sau cu cea a unităților de relief.
          Pentru a salva harta în computer, dați click pe ea mai întâi, pentru a se deschide la rezoluția bună!

___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

de Ionuț Tudose
17.02.2017

8 comentarii:

  1. Oare de ce din Romania nu este marcat nici-un oras, iar in cazul Moldovei si Serbiei sunt marcate cate 3, oare in tara noastra nu mai exista, chiar nici Orasul capitala Bucuresti ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze, imi puteti traduce raspunsul.

      Ștergere
    2. Este propria ta țară, ar trebui să știi orașele fără să fie menționate pe harta asta .... aici sunt selectate orașele din alte state pe care e normal să nu le știi la perfecție. Data viitoare înainte să comentați aiurea, asigurați-vă că nu vă faceți și de râs... devine penibil.

      Ștergere
  2. Foarte utila harta, iti multumim pentru ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Harta respectiva este valabila pentru subiectul I. Pentru România sunt alte harti

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati incurcat Pireu cu Salonic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru atenționare. Le-am schimbat acum. Cred că o să iei o notă mare la bac.

      Ștergere