Căutări geografice amuzante pe Google


          O bună parte din vizitatorii oricărui site, inclusiv al celui de față, ajung de pe Google, în urma unor căutări. Iată mai jos o listă cu cele mai ciudate sintagme tastate pe motoarele de căutare de vizitatorii Geografilia. Completările din paranteză îmi aparțin.




Ghicitori din jeografie
(Pun pariu că nu a fost greșeală de tastare)

Ghicitoare geografice
(???)

Cum te faci profesor de geografie?
(Trăgând de fiare?)

Unde ie mai frig polu nord sau polu sud
(Culmea este că tastând așa ceva, omul chiar a ajuns pe Geografilia…)

Am văzut ceva care seamănă cu caru
(Tu și cei care văd OZN-uri)

Locul unde se âmtâlnesc două oceane
(”î” din i la începutul și sfârșitul cuvintelor sau în interiorul cuvintelor compuse ca în ”reîmpădurit”)

De ce este așa de cald
(De unde venim?, Încotro ne îndreptăm?...)

Motive să nu te faci
(Nu mă fac)

Orașul unde oceanul Indian se unește
(???)

Pinul din stepă
(Și molidul din deșert)

De ce este reprezentată câmpia pe hartă?
(Chiar așa, de ce să consumi culoarea verde inutil? O prostie…)

Ce nu se știe despre oceane
(Păi dacă nu se știe, cum vrei să afli ceva care nu se știe? Efectul titlurilor de tabloid asupra populației…)

Puncte cardinale România
(La noi sunt alte puncte cardinale decât în restul lumii…)

Piramida limbilor de vorbire
(Corect, m-am săturat să-mi returneze Google doar limbi de pantofi)

Harta politică a lumii wikipedia
(Nu-i de colea să cauți pe google ”wikipedia” și să aterizezi pe ”Geografilia”…)

Cum se măsoară cu rigla de la 0 sau de la 1
(Cum se dă drumul la apă caldă, de la albastru sau de la roșu?)

Drumul care urcă
(Mai rar așa drum…)

Dealul care urcă în sus
(Nu mai înțeleg nimic…)
___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

de Ionuț Tudose
7.04.2016

4 comentarii: