Testele acestea sunt concepute în funcție de clasele la care au fost date, de ceea ce s-a făcut la ore și de nivelul mediu al elevilor respectivi. Nu sunt standardizate pentru toate clasele din țară... ceea ce ar fi de altfel absurd. Dar dacă se potrivesc cu cerințele d-voastră ca profesori și cu materia parcursă, le puteți prelua fără grijă. După cum veți observa, testele evaluează și încurajează: aptitudinile practice, creativitatea, capacitatea de raționare, explicare și argumentare. Adică exact ceea ce se încurajează cel mai puțin în școală. Mai simplu spus, sunt teste prin care elevii trebuie să-și aplice cunoștințele, nu să le reproducă.
Fig.1. V Pământul ca planetă
Sunt însoțite de imagini și sunt bine așezate în pagină. Unele sunt de-a dreptul banale, altele mai grele. Nu sunt perfecte din punct de vedere al formulării cerințelor, dar le puteți reface d-voastră mai bine.
Fig.2. VI Europa Centrală
Fig.3. VI Harta politică și resursele naturale Nr1
Fig.4. VI Harta politică și resursele naturale Nr2
Fig.5. VII Asia - caracteristici geografice generale
Fig.6. VII Asia de SV Nr1
Fig.7. Asia de SV Nr2
Fig.8. VIII Agricultura și resursele naturale Nr1
Fig.9. VIII Agricultura și resursele naturale Nr2
Fig.10. VIII Carpații Occidentali și Depr. Col. a Trans. Nr1
Fig.11. VIII Carpații Occidentali și Depr. Col. a Trans. Nr2
Fig.12. VIII Teză sem2 Nr1
Fig.13. Teză Sem2 Nr2
Fig.14. VI Europa, trăsături fizico-geografice generale
Vezi și alte articole din Geografia în școală
___
de I. Tudose
14.08.2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu