Alte căutări amuzante pe Google direcționate spre Geografilia (partea a III-a)



          Iată că au trecut destule luni de la ultima verificare a căutărilor efectuate pe Google. Am găsit din nou chestii dubioase, la fel ca în partea I și în partea a II-a. Completările din paranteză îmi aparțin:






Poți învăța în 2 zile la geografie bac?
(Mda, no comment!)

E bine să fii profesor
(Mă întrebi sau doar conversai cu prietenul tău imaginar, Google?)

Tot ce trebuie pentru bac geografie
(Cu un simplu search obții tot...)

Troglodiții
(Cee?)

Profesoara de geografie daniela suceava
(Geografilia a ajuns pagină de matrimoniale.)

Unde se află continentele și oceanele
(Mi se pare logic.)

În ce regiune se află zona temperată?
(În ce oraș se află România?)

Forma fidelă a Pământului
(Și cea infidelă?)

Eratostene experiment 2016
(Eratostene: I’ll be back!)

Cum să iei bacul la geografie
(Iar tu?!)

Cum arată un robot din cutii de chibrit?
(Dacă te nășteai în anii ’80 ai fi știut...inclusiv din pachete de țigări)

Unde este situată steaua polară
(Îți zic dacă știi în ce județ se află orașul Tulcea sau Arad, Bacău, Buzău, Iași...)

Pentru bal la geografie
(Vă aștept la o serată pe blog!)

Când intru pe ușă ce punct cardinal este
(Ești cel mai tare, meriți o diplomă.)

Cum pot să mă orientez după un soare
(Trebuie să-l alegi pe cel corect mai întâi.)

Schela lemn cățărat pisici
(Și cum ai ajuns pe Geografilia?)

Definește sociogeosistem
(Na, ia-o p-asta! Ce-mi place când oamenii i se adresează motorului de căutare!)
___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

de Ionuț Tudose
6.01.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu