Din nou pe drum. De această dată în Dealurile Urlaților. Abonați-vă canalului meu de youtube!

https://www.youtube.com/watch?v=v-xilyLIQ0k          Dealurile Urlaților sunt prelungiri spre SV ale masivului Ciortea-Istrița din Subcarpații de Curbură. Ating 445 m în vf. Scoruș și sunt delimitate de văile Cricovului Sărat, Țărculești și Ceptura și domină Câmpia de glacis a Istriței. Sunt foarte spectaculoase după cum se observă în filmulețul următor pe care l-am realizat zilele acestea. Pe canalul meu de youtube găsiți și alte filmulețe interesante. Voi mai face și altele cu tematică geografică, așa că abonați-vă pentru a mă urmări mai departe! Nu uitați să mă ajutați cu share pe facebook! Doar dacă vă place sau vi se pare util...



___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

de Ionuț Tudose
16.02.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu