Modele de subiecte, Concursul Terra, etapa pe școală

          Iată două modele de subiecte pentru etapa pe școală a Concursului de geografie „Terra”, clasele a V-a și a VI-a, anul școlar 2018-2019. Subiectele au grad de dificultate mediu spre ridicat, tocmai pentru a face o departajare cât mai exactă între elevi.





Cls. a V-a:




Cls. a VI-a:

___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

de Ionuț Tudose
11.12.2018

22 de comentarii:

Unknown spunea...

Felicitari pt subiecte si celelalte materiale! Sunt realizate cu mult profesionalism!

AdminGeografilia spunea...

Mulțumesc frumos!

flory spunea...

Imi puteti spune cum pot converti subiectele in word?
Sunt foarte bine realizate si as dori sa le folosesc si eu.

Multumesc

AdminGeografilia spunea...

Dați-mi un mail și vi le trimit.

AdminGeografilia spunea...

Oricum ele pot fi scoase la imprimantă și ca poze, așa cum sunt aici. Sunt în format A4. Dar vi le trimit word, poate vreți să le mai modificați.

Unknown spunea...

Buna seara! As dori sa folosesc și eu testul realizat de dumneavoastră dar cu mici modificări adaptate nivelului clasei mele.Imi puteți trimite și mie formatul word?

AdminGeografilia spunea...

Da, lăsați-mi un mail!

Anonim spunea...

As dori sa imi trimiteti testele in format word. Va multumesc anticipat si felicitari pentru toate materialele. alexandrudavid745@yahoo.com

AdminGeografilia spunea...

Vi le-am trimis, verificați mailul!

Simona spunea...

Imi trimiteti in word subiectele pe bonsimona76@yahoo.com. Va multumesc

AdminGeografilia spunea...

Vi le-am trimis

Unknown spunea...

Buna ziua!As avea rugamintea, in masura in care se poate, sa imi trimiteti si mie subiectele pe adresa danairazvan@yahoo.com
Va multumesc!

Anonim spunea...

Imi trimiteti si mie format word, va rog?

nickro spunea...

Buna seara!

Apreciez subiectele dvs. si as dori sa mi le trimiteti si mie la adresa de email rcodrutz25@gmail.com

AdminGeografilia spunea...

V-am trimis.

eu spunea...

as dori si eu subiectele.
Sunt minunate!
multumesc frumos

camelia.d.costea@gmail.com

Dana Mihincau spunea...

felicitari pentru initiativa!

Unknown spunea...

Felicitări pentru originalitatea subiectelor!Va rog, dacă se poate, sa mi le trimiteți și mie pe adresa de e-mail henriette_teacher@yahoo.com. Va mulțumesc!

AdminGeografilia spunea...

Nu sunt chiar originale, unele sunt preluate din subiecte date în alți ani.

Anonim spunea...

Foarte frumoase subiecte. Va rog frumos sa mi le trimiteti si mie, daca se poate, la adresa camelia_d_pastean@yahoo.com
Multumesc.

Unknown spunea...

Profesionist!
Va rog sa-mi trimiteti si mie subiectele, sa le utilizez la clasa.
claudiaroban@gmail.com

cristina spunea...

Felicitări! Chiar și prelucrate, sunt minunate!!!
Mi-ar plăcea să am și eu ocazia să le prelucrez...
cristiana_2016@yahoo.com

Trimiteți un comentariu