Test on-line Geografie BAC

http://agilo.ro/teste-bac/demo-geografie/
          Rezolvă on-line această variantă de BAC. La sfârșit afli ce punctaj ai reușit. Începe testul!  

I. Tudose
16.11.2015

99 de comentarii:

  1. Salut , am reusit sa iau 82 de puncte ( am pus si cele din oficiu ) la acest test destul de echilibrat dupa parerea mea , gresind doar la impartiri si la cateva intrebari diferite de hartile Europei si a Romaniei pe total sunt multumit de acest site m-au ajutat foarte multe acele 14 animatii cu harti si sper sa fie bac-ul la fel de accesibil la geografie.
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai trage puțin de tine să iei peste 9 la bac :)

      Ștergere
    2. am obtinut 42 de puncte

      Ștergere
    3. fara sa stiu materiala geografie de clasa a XII-a la bac ma astept sa iau nota 8

      Ștergere
    4. am luat 7.6. Eu zic ca e bine pentru unul care nu a invatat niciodata! :)))

      Ștergere
    5. Da, dar nu te culca pe o ureche. Acest test este mai ușor decât bacul și are doar întrebări-grilă, unde poți alege răspunsul corect. Probabil la bac vei lua mai puțin, dacă nu te apuci de învățat...

      Ștergere
  2. am facut testul si am obtinut 74 de puncte

    RăspundețiȘtergere
  3. 94 de puncte....mai trebuie lucrat!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt clasa a-6-a si am obtinut 82 de puncte .Am gresit doar la cateva cu Romania. DECI, CAND O SA DAU BACUL EU STAU LINISTITA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai spune, că se rușinează liceenii... :)

      Ștergere
    2. Asta inseamna ca ai avut foarte mult noroc,mai bine norocul asta il foloseai la 6/49

      Ștergere
    3. Am luat 87 de puncte si sunt clasa a 6 a,dar am facut acest test pentru ca sunt la olimpiada.Eu zic ca e bine!!

      Ștergere
  5. 98 de puncte, am greşit o întrebare legată de Subcarpați. Însă sunt destul de mulțumită, m-am apucat de pregătire doar de săptămâna aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Să lăsați un comentariu și cu punctajul de la bac :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La simulare am luat 8,2 aici am facut 7,2....

      Ștergere
    2. La simulare am luat 8,2 aici am facut 7,2....

      Ștergere
  7. Am obținut 98 de puncte...am greșit doar un calcul. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. 96 puncte in 12 minute, am greșit 2 întrebări la Subiectul 2

    RăspundețiȘtergere
  9. Intampin dificultati la E-uri, iar la graficul anterior, selectat clima mediteraneana la intamplare. Nu inteleg cum pot identifica tipul de clima din asemenea grafice...Ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am selectat,ma scuzati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Articol exact pe acest subiect aici:
      http://geografilia.blogspot.ro/2016/06/pregatire-geografie-bac-cum-recunoastem.html

      Ștergere
  11. Multumesc mult pentru articol! Este adevarat ca punctele E apeleaza si la cunostinte generale? Dar pentru BAC-ul din 2016, se vor mai inspira cei de sus din acele variante (100)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere! Nu apelează la cunoștințe generale. Da, se vor mai inspira. Subiectul are aceeași structură.

      Ștergere
  12. Patrick Ovidiu17.06.2016, 12:43

    Am scos 100 de puncte in 11 minute

    RăspundețiȘtergere
  13. Am facut fix 90.. ar fi frumos sa avem aceleasi rezultate si la bac 😄

    RăspundețiȘtergere
  14. 78 de puncte, inca putin pana la bac. Macar 10 puncte in plus si e ok

    RăspundețiȘtergere
  15. 78 de puncte, inca putin pana la bac. Macar 10 puncte in plus si e ok

    RăspundețiȘtergere
  16. Astazi incep si eu pregătirea pe baza animaţiilor, saptamana viitoare incep testul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Astazi incep si eu pregătirea pe baza animaţiilor, saptamana viitoare incep testul.

    RăspundețiȘtergere
  18. am luat 84 de pcte...e bine dupa 2-3 saptamani de invatat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te cunosc personal. Pentru unii e bine, pentru alții se poate și mai bine...
      Dar cred că e bine!

      Ștergere
  19. Am obtinut 94 de puncte dupa o zi de invatat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ]nseamnă că ai fost atent/ă la ore sau că ai învățat și în timpul anului.

      Ștergere
  20. 94 de puncte,este un test foarte bine pus la punct

    RăspundețiȘtergere
  21. 98 de puncte, dar trebuie sa recunosc este mai simpu ca variantele de la bac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mai ușor deoarece toate subiectele sunt cu răspuns multiplu. E simplu să alegi a, b, c sau d. La bac nu sunt toate așa.

      Ștergere
  22. La simulare am luat 4,5 si aici am luat 7. care sunt sansele sa iau bacul la geografie?

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma ajuta foarte mult animatiile, azi le.am gasit dar am invatat mai mult ca in timpul anului, va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Clasa a 9-a, acum trec a 10-ea si am obtinut 78 pct. Eu spun ca este ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alții în cls. a IX-a făceau de 9.80. Raportează-te întotdeauna la cei puternici! :)

      Ștergere
  25. 98 puncte si maine am bacul la geogra :)

    RăspundețiȘtergere
  26. 98, am gresit o impartire :))

    RăspundețiȘtergere
  27. 98, densitatea medie a populatiei Prahovei m-a depunctat (dar din pricina mea, caci mi-a fost lene sa calculez).
    In rest, nimic diferit fata de ce lucram in clasa. Astept cu nerabdare bac-ul de maine!

    RăspundețiȘtergere
  28. 94,maine vine bac-ul. Sa fie bine ca sa nu fie rau :D

    RăspundețiȘtergere
  29. 74 de puncte... rest in peace bac 2016

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau ”Și cu bac și fără bac, semințele același gust are!”

      Ștergere
  30. Marius David07.07.2016, 16:57

    90 de puncteeeee

    RăspundețiȘtergere
  31. Era interesant daca erau mai multe teste de genul :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. Peste 9 ore incepe proba la gerografie. Nu ma asteptam la 84 de puncte, e foarte bun site ul, extrem de bine structurat. Chiar face si lucruri bune internetul asta, cu ajutorul domnului profesor bineinteles caruia ii multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  33. 76 de puncte intr-o seara de invatat... daca scot peste cateva ore la bac 6 cel putin sunt multumit. Mersi mult de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  34. 72...slabut avand in vedere ca vineri dau examenul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succes! Vezi și ultimul articol:
      http://geografilia.blogspot.ro/2016/08/unitatile-majore-de-relief-din-romania.html

      Ștergere
  35. Am facut 86 puncte cu tot cu cele din oficiu, si avand in vedere ca de abia am inceput sa intru in mtaeria de a 12-a, spun ca e destul de bine... :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Am obtinut 78 de puncte ,sper la bac sa fie m-ai bine.

    RăspundețiȘtergere
  37. 76 de puncte..am bacul in vara aceasta dar inca nu m-am apucat de invatat..ma bucur ca am gasit acest site .am sa incep de azi sa invat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te susțin! Ușor ușor, puțin în fiecare zi și o să iei notă bună. Geografia e cea mai ușoară, dacă o parcurgi din timp. Bineînțeles, la bac nu vei avea doar subiecte cu variante de răspuns, ca în testul de mai sus :)

      Ștergere
  38. 85 de puncte si in vara am Bac.ul . sper sa iau peste 90 de puncte la bac . un site foarte bun ! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. nu am reusit sa iau bacul la geografie,vreau sa ma apuc de invataat ..cu ce sa incep ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu învățarea țărilor și capitalelor

      Ștergere
    2. Cu învățarea țărilor și capitalelor

      Ștergere
  40. Am luat 92 de puncte..mai trebuie lucrat. Vreau 10! :D

    RăspundețiȘtergere
  41. 88.. tinand cont ca nu m-am apucat de invatat serios. Sper ca la bac sa iau peste 90! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Testul de mai sus este mai ușor decât la bac. Nu vă culcați pe o ureche!

      Ștergere
  42. 88 de puncte...trebuie sa mai invat

    RăspundețiȘtergere
  43. de ce nu puneti mai multe variante?

    RăspundețiȘtergere
  44. 94 de puncte la 6 ani dupa bac

    RăspundețiȘtergere
  45. Am dat si eu testul si am luat 98 de puncte.Sunt in clasa a 6 a si invat pentru olimpiada TERRA de maine.

    RăspundețiȘtergere
  46. 82 puncte... slab rau la geografia Romaniei ( cam nimic, ce am facut corect le-am luat dupa intuitie, nu am stiut la niciuna sigur ) Dar mi se mai pare mult mai usor decat examenul real de bac, am facut ceva teste asemanatoare cu examenul si nu trec de 5... nu ca sunt prost dar prea multi munti campii rauri si toate astea...

    RăspundețiȘtergere
  47. 98 puncte. Un bac nu o sa fie niciodata asa de usor.

    RăspundețiȘtergere
  48. Un site foarte folositor si un mediu de invatare placut. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  49. Am obtinut 80 de puncte cu cele din oficiu :) dar mai am de lucrat :)

    RăspundețiȘtergere
  50. in principiu ce ar trebuii sa invatam cel mai bine ce trebuoe sa stim

    RăspundețiȘtergere
  51. Am obtinut 96 de puncte in 19 minute!Care sunt sansele sa nu-mi iau bacul la geografie?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...